Απαντάμε στα πιό συνηθισμένα πράγματα που μας ρωτάτε.

Συχνές ερωτήσεις (FAQ: Frequently Asked Questions)

Φταίει πάντα το αμορτισέρ εάν υπολειτουργεί η ανάρτηση;

Αν και τα αμορτισέρ είναι βασικός παράγοντας στην άνεση της οδήγησης, δέν είναι ο μόνος. Η ανάρτηση είναι ένα σύνθετο σύστημα το οποίο αποτελείται απο αρκετά πράγματα τα οποία συνεργάζονται μεταξύ τους ώστε να δώσουν ένα συνολικό και συνδυαστικό αποτέλεσμα.

Τελικώς, μπορει να φταίει το αμορτισέρ αλλά μπορεί το πρόβλημα να προέρχεται από αλλού. Τον τελικό λόγο τον έχει ο μηχανικός ο οποίος θα μπορέσει να διαχωρίσει την ακριβή πηγή (ή πηγές) του προβλήματος, αφού θα έχει την ευκαιρία να ελέγξει το αυτοκίνητο. Ο έλεγχος επίσης αυτός μερικές φορές γλιτώνει χρήματα στον πελάτη, αφού εάν αλλαχθεί λάθος ανταλλακτικό έχουν ξοδευθεί χρήματα τα οποία δέν έλυσαν το εκάστοτε πρόβλημα.

Κάθε πότε θέλουν αλλαγή τα αμορτισέρ ή τα ελατήρια;

Αυτό εξαρτάται όχι μόνο απο τον τρόπο οδήγησης, αλλά και άλλους παράγοντες όπως το κλίμα και την ομαλότητα του δρόμου στην οποία κινείται γενικά το αυτοκίνητο.

Κατά πλειοψηφία, τα περισσότερα αμορτισέρ θα σας κρατήσουν μεταξύ 80-100 χιλιάδες km, και τα ελατήρια το πολύ διπλάσιο απο αυτά. Δηλαδή ώς μέσο όρο καλό θα είναι να αλλάζουν τα ελατήρια κάθε 2 αλλάγες των αμορτισέρ.

Καλύτερης ποιότητας αμορτισέρ θα λειτουργούν για περισσότερο καιρό και περισσότερα χιλιόμετρα όμως όπως είναι λογικό αυτά είναι αρκετά πιό ακριβά.

Τί πρέπει να προσέξω κατά την αγορά ανταλλακτικών;

Για αρχή θα πρέπει για οτιδήποτε πάρετε να έχετε εγγύηση. Αυτό θα σας γλιτώσει από κάποιον επαγγελματία που μπορεί σας δώσει κάτι λιγότερο απο αυτό που πρέπει.

Μπορείτε να ελέγξετε την κατάσταση του προϊόντος όταν το έχετε μπροστά σας. Βασικό για τα αμορτισέρ είναι να μήν έχουν σημάδια στα έμβολα, και για τα ελατήρια να μήν έχουν σημάδια που προδίδουν οτι έχουν κοπεί πιό κοντά.

Η κάθε κατηγορία ανταλλακτικών έχει διαφορετικούς τρόπους ελέγχου. Εμείς που ασχολούμαστε καθημερινά με διάφορα ανταλλακτικά έχουμε λίγο πιό γυμνασμένο μάτι ώστε να προσέξουμε λεπτομέρειες.

Κατά γενικό κανόνα αφού δίνεται εγγύηση γνωρίζει ο πελάτης οτι τα χρήματα που θα δώσει σίγουρα θα πιάσουν τόπο. Οπότε με την εγγύηση το βάρος της καλής λειτουργίας πέφτει σε εμάς και όχι σε εσάς.

Πόσο ασφαλές είναι να βρώ μόνος μου το ανταλλακτικό;

Μπορεί ο καθένας ψάχνοντας στο internet να βρεί ανταλλακτικά για το αυτοκίνητό του. Όμως υπάρχει ρίσκο να επιλεγεί το λάθος ανταλλακτικό.

Αυτό συμβαίνει καταρχήν γιατί μερικά αυτοκίνητα έχουν ιδιαιτερότητες τις οποίες μπορεί να μήν διευκρινίζει η ιστοσελίδα. Επιπλέον μπορεί να υπάρχει ιδιαιτερότητα ανάλογα με την ομάδα ή κατηγορία ανταλλακτικού που αναζητείτε.

Για παράδειγμα άλλες ιδιαιτερότητες έχουν τα μπουζί, άλλες ιδιαιτερότητες έχουν τα αμορτισέρ, άλλα πράγματα πρέπει να προσέξει κάποιος για τα φρένα.

Δεν είναι κακό να αναζητείτε μόνοι σας τα ανταλλακτικά απλά υπάρχει πάντα ένα ρίσκο. Εδώ ερχόμαστε εμείς και οι υπόλοιποι επαγγελματίες του αυτοκινήτου. Λόγω της πολύχρονης εμπειρίας γνωρίζουμε ήδη οτι κάποια συγκεκριμένα αυτοκίνητα έχουν ιδιαιτερότητες. Επιπλέον, έχουμε την δυνατότητα να διασταυρώσουμε πληροφορίες από προγράμματα ή/και φυσικούς καταλόγους ώστε να είμαστε 101% σίγουροι οτι αυτό που δίνουμε είναι το κατάλληλο.

Πέρα απο αυτό, μερικές μάρκες είναι καλύτερες για μερικά αυτοκίνητα. Αυτό φυσικα μπορείτε να το ψάξετε μόνοι σας, όμως είναι σημαντικό να σας προτείνουμε την σωστή μάρκα που οχι απλά θα ταιριάξει στο αμάξι, αλλα και θα λειτουργήσει πιό αποδοτικά στην πράξη.

Ψάχνω κάτι που δέν μπορώ να βρώ στην ιστοσελίδα σας. Πώς θα το βρώ;

Για αρχή γνωρίζουμε πολύ περισσότερα ανταλλακτικά απο αυτά που φαίνονται στην ιστοσελίδα. Αυτό συμβαίνει επειδή πολλοί μας ζητάνε διάφορα ανταλλακτικά και με τον καιρό και την τριβή έχουμε έρθει αντιμέτωποι με περισσότερα απο τα κύρια αντικείμενα απασχόλησής μας. Επειδή δέν το έχουμε δημοσιεύσει δεν έπεται οτι δέν έχουμε έρθει αντιμέτωποι με αυτό.

Το οποίο σημαίνει οτι ακόμα και αν δεν μπορείτε να το βρείτε στο site, πολύ πιθανό να μπορούμε να το βρούμε. Η εύρεση δέν έχει στάνταρ διαδικασία, καθώς μπορεί να χρησιμοποιήσουμε είτε φωτογραφίες, είτε φυσικά μετρήματα του ανταλλακτικού, είτε κωδικούς και διασταύρωση αυτων.

Στην περίπτωση την οποία δέν μπορούμε και εμείς να σας βοηθήσουμε, θα σας συστήσουμε σε κάποιον ο οποίος μπορεί να σας βοηθήσει αντί να ψάχνετε απο το μηδέν.

Μου βρήκατε ανταλλακτικό αλλα είναι ακριβό. Εναλλακτικές λύσεις;

Συνήθως εάν προσφέρουμε στον πελάτη μια λύση που φαίνεται ακριβή, σημαίνει οτι δέν έχουμε πολλές εναλλακτικές λύσεις. Προσπαθούμε πάντα να δίνουμε στον πελάτη αυτό που θα του λειτουργήσει σωστά το οποίο θα ικανοποιήσει τον πελάτη.

Όταν ο πελάτης μας ζητάει εναλλακτική λύση αλλά η λύση αυτή δέν είναι αυτό που θα επιθυμούσαμε να του δώσουμε, συνήθως είναι επειδή το ανταλλακτικό δέν θα λειτουργήσει σωστά. Δηλαδή στοχεύουμε στην φθηνότερη λύση αν και μόνο άν αποδίδει λειτουργικά.

Εάν είναι ανάγκη να επιλεγεί κάτι με χαμηλότερο κόστος, δέν ξεχνάμε να προειδοποιήσουμε τον πελάτη οτι το συγκεκριμένο ανταλλακτικό, άν και καινούριο, δέν θα λειτουργήσει τόσο σωστά ή δέν θα αντέξει ενα ελάχιστο χρονικό διάστημα. Πρέπει δηλαδή να γνωρίζει οτι παίρνει κάτι υποδεέστερο ώστε να ξέρει οτι η λειτουργία του δέν θα είναι αυτό που νομίζει, ή δέν θα αξίζει τα χρήματά του.

Γενικά η αναλογία τιμής και κόστους λαμβάνεται υπόψη. Όταν ο λόγος αυτών των δύο είναι κοντινό νούμερο, τότε η ποιότητα με την τιμή είναι ανάλογη. Για παράδειγμα, ενα ανταλλακτικό που θα κρατήσει 1 έτος και κοστίζει €10 δέν αξίζει εφόσον υπάρχει το άλλο ανταλλακτικό που θα κρατήσει 3 έτη με €15.