Απαντάμε στα πιό συνηθισμένα πράγματα που μας ρωτάτε.

Συχνές ερωτήσεις (FAQ: Frequently Asked Questions)

Γενικά

Φταίει πάντα το αμορτισέρ εάν υπολειτουργεί η ανάρτηση;

Αν και τα αμορτισέρ είναι βασικός παράγοντας στην άνεση της οδήγησης, δέν είναι ο μόνος. Η ανάρτηση είναι ένα σύνθετο σύστημα το οποίο αποτελείται απο αρκετά πράγματα τα οποία συνεργάζονται μεταξύ τους ώστε να δώσουν ένα συνολικό και συνδυαστικό αποτέλεσμα.

Τελικώς, μπορει να φταίει το αμορτισέρ αλλά μπορεί το πρόβλημα να προέρχεται από αλλού. Τον τελικό λόγο τον έχει ο μηχανικός ο οποίος θα μπορέσει να διαχωρίσει την ακριβή πηγή (ή πηγές) του προβλήματος, αφού θα έχει την ευκαιρία να ελέγξει το αυτοκίνητο. Ο έλεγχος επίσης αυτός μερικές φορές γλιτώνει χρήματα στον πελάτη, αφού εάν αλλαχθεί λάθος ανταλλακτικό έχουν ξοδευθεί χρήματα τα οποία δέν έλυσαν το εκάστοτε πρόβλημα.

Κάθε πότε θέλουν αλλαγή τα αμορτισέρ ή τα ελατήρια;

Αυτό εξαρτάται όχι μόνο απο τον τρόπο οδήγησης, αλλά και άλλους παράγοντες όπως το κλίμα και την ομαλότητα του δρόμου στην οποία κινείται γενικά το αυτοκίνητο.

Κατά πλειοψηφία, τα περισσότερα αμορτισέρ θα σας κρατήσουν μεταξύ 80-100 χιλιάδες km, και τα ελατήρια το πολύ διπλάσιο απο αυτά. Δηλαδή ώς μέσο όρο καλό θα είναι να αλλάζουν τα ελατήρια κάθε 2 αλλάγες των αμορτισέρ.

Καλύτερης ποιότητας αμορτισέρ θα λειτουργούν για περισσότερο καιρό και περισσότερα χιλιόμετρα όμως όπως είναι λογικό αυτά είναι αρκετά πιό ακριβά.

Τί πρέπει να προσέξω κατά την αγορά ανταλλακτικών;

Για αρχή θα πρέπει για οτιδήποτε πάρετε να έχετε εγγύηση. Αυτό θα σας γλιτώσει από κάποιον επαγγελματία που μπορεί σας δώσει κάτι λιγότερο απο αυτό που πρέπει.

Μπορείτε να ελέγξετε την κατάσταση του προϊόντος όταν το έχετε μπροστά σας. Βασικό για τα αμορτισέρ είναι να μήν έχουν σημάδια στα έμβολα, και για τα ελατήρια να μήν έχουν σημάδια που προδίδουν οτι έχουν κοπεί πιό κοντά.

Η κάθε κατηγορία ανταλλακτικών έχει διαφορετικούς τρόπους ελέγχου. Εμείς που ασχολούμαστε καθημερινά με διάφορα ανταλλακτικά έχουμε λίγο πιό γυμνασμένο μάτι ώστε να προσέξουμε λεπτομέρειες.

Κατά γενικό κανόνα αφού δίνεται εγγύηση γνωρίζει ο πελάτης οτι τα χρήματα που θα δώσει σίγουρα θα πιάσουν τόπο. Οπότε με την εγγύηση το βάρος της καλής λειτουργίας πέφτει σε εμάς και όχι σε εσάς.

Πόσο ασφαλές είναι να βρώ μόνος μου το ανταλλακτικό;

Μπορεί ο καθένας ψάχνοντας στο internet να βρεί ανταλλακτικά για το αυτοκίνητό του. Όμως υπάρχει ρίσκο να επιλεγεί το λάθος ανταλλακτικό.

Αυτό συμβαίνει καταρχήν γιατί μερικά αυτοκίνητα έχουν ιδιαιτερότητες τις οποίες μπορεί να μήν διευκρινίζει η ιστοσελίδα. Επιπλέον μπορεί να υπάρχει ιδιαιτερότητα ανάλογα με την ομάδα ή κατηγορία ανταλλακτικού που αναζητείτε.

Για παράδειγμα άλλες ιδιαιτερότητες έχουν τα μπουζί, άλλες ιδιαιτερότητες έχουν τα αμορτισέρ, άλλα πράγματα πρέπει να προσέξει κάποιος για τα φρένα.

Δεν είναι κακό να αναζητείτε μόνοι σας τα ανταλλακτικά απλά υπάρχει πάντα ένα ρίσκο. Εδώ ερχόμαστε εμείς και οι υπόλοιποι επαγγελματίες του αυτοκινήτου. Λόγω της πολύχρονης εμπειρίας γνωρίζουμε ήδη οτι κάποια συγκεκριμένα αυτοκίνητα έχουν ιδιαιτερότητες. Επιπλέον, έχουμε την δυνατότητα να διασταυρώσουμε πληροφορίες από προγράμματα ή/και φυσικούς καταλόγους ώστε να είμαστε 101% σίγουροι οτι αυτό που δίνουμε είναι το κατάλληλο.

Πέρα απο αυτό, μερικές μάρκες είναι καλύτερες για μερικά αυτοκίνητα. Αυτό φυσικα μπορείτε να το ψάξετε μόνοι σας, όμως είναι σημαντικό να σας προτείνουμε την σωστή μάρκα που οχι απλά θα ταιριάξει στο αμάξι, αλλα και θα λειτουργήσει πιό αποδοτικά στην πράξη.

Ψάχνω κάτι που δέν μπορώ να βρώ στην ιστοσελίδα σας. Πώς θα το βρώ;

Για αρχή γνωρίζουμε πολύ περισσότερα ανταλλακτικά απο αυτά που φαίνονται στην ιστοσελίδα. Αυτό συμβαίνει επειδή πολλοί μας ζητάνε διάφορα ανταλλακτικά και με τον καιρό και την τριβή έχουμε έρθει αντιμέτωποι με περισσότερα απο τα κύρια αντικείμενα απασχόλησής μας. Επειδή δέν το έχουμε δημοσιεύσει δεν έπεται οτι δέν έχουμε έρθει αντιμέτωποι με αυτό.

Το οποίο σημαίνει οτι ακόμα και αν δεν μπορείτε να το βρείτε στο site, πολύ πιθανό να μπορούμε να το βρούμε. Η εύρεση δέν έχει στάνταρ διαδικασία, καθώς μπορεί να χρησιμοποιήσουμε είτε φωτογραφίες, είτε φυσικά μετρήματα του ανταλλακτικού, είτε κωδικούς και διασταύρωση αυτων.

Στην περίπτωση την οποία δέν μπορούμε και εμείς να σας βοηθήσουμε, θα σας συστήσουμε σε κάποιον ο οποίος μπορεί να σας βοηθήσει αντί να ψάχνετε απο το μηδέν.

Μου βρήκατε ανταλλακτικό αλλα είναι ακριβό. Εναλλακτικές λύσεις;

Συνήθως εάν προσφέρουμε στον πελάτη μια λύση που φαίνεται ακριβή, σημαίνει οτι δέν έχουμε πολλές εναλλακτικές λύσεις. Προσπαθούμε πάντα να δίνουμε στον πελάτη αυτό που θα του λειτουργήσει σωστά το οποίο θα ικανοποιήσει τον πελάτη.

Όταν ο πελάτης μας ζητάει εναλλακτική λύση αλλά η λύση αυτή δέν είναι αυτό που θα επιθυμούσαμε να του δώσουμε, συνήθως είναι επειδή το ανταλλακτικό δέν θα λειτουργήσει σωστά. Δηλαδή στοχεύουμε στην φθηνότερη λύση αν και μόνο άν αποδίδει λειτουργικά.

Εάν είναι ανάγκη να επιλεγεί κάτι με χαμηλότερο κόστος, δέν ξεχνάμε να προειδοποιήσουμε τον πελάτη οτι το συγκεκριμένο ανταλλακτικό, άν και καινούριο, δέν θα λειτουργήσει τόσο σωστά ή δέν θα αντέξει ενα ελάχιστο χρονικό διάστημα. Πρέπει δηλαδή να γνωρίζει οτι παίρνει κάτι υποδεέστερο ώστε να ξέρει οτι η λειτουργία του δέν θα είναι αυτό που νομίζει, ή δέν θα αξίζει τα χρήματά του.

Γενικά η αναλογία τιμής και κόστους λαμβάνεται υπόψη. Όταν ο λόγος αυτών των δύο είναι κοντινό νούμερο, τότε η ποιότητα με την τιμή είναι ανάλογη. Για παράδειγμα, ενα ανταλλακτικό που θα κρατήσει 1 έτος και κοστίζει €10 δέν αξίζει εφόσον υπάρχει το άλλο ανταλλακτικό που θα κρατήσει 3 έτη με €15.

Πληρωμή, παράδοση & αποστολή.

Πώς μπορώ να πληρώσω;

• Πληρωμή μέσω Χρεωστικής ή Πιστωτικής Κάρτας:

Το ηλεκτρονικό κατάστημα της ΑΦΟΙ Καλλιμάνη ΟΕ δέχεται όλες τις πιστωτικές κάρτες Visa, Mastercard και DINERS. Οι συναλλαγές σας στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα προστατεύονται από ανώτατα συστήματα online ασφαλείας (SSL-256 bit και ψηφιακή πιστοποίηση) τα οποία εγγυώνται ένα ασφαλές περιβάλλον συναλλαγών. Σε κάθε περίπτωση οι εκατοντάδες επισκέπτες την ημέρα και η λειτουργία του ηλεκτρονικού καταστήματος μας από το 2015 εγγυώνται την ασφάλεια των συναλλαγών σας. Για τις αγορές με την πιστωτική σας κάρτα ακολουθήσετε τις οδηγίες που υπάρχουν στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα. Θα σας ζητηθεί να συμπληρώστε τη φόρμα παραγγελίας και τον αριθμό και την ημερομηνία λήξης καθώς επίσης και τον 3ψήφιο αριθμό (CVV) που αναγράφεται στο πίσω μέρος της πιστωτικής σας κάρτας. Για την ολοκλήρωση της χρέωσης & σύμφωνα με τα νέα πρότυπα ασφαλείας θα σας ζητηθεί να πληκτρολογήσετε τον κωδικό μιας χρήσης (OTP) τον οποίο σας αποστέλλεται από το τραπεζικό ίδρυμα της κάρτας στον αριθμό κινητού που έχετε δηλώσει σε αυτόν. Εναλλακτικά μπορείτε να εγκρίνετε την χρέωση μέσω της αντίστοιχης εφαρμογής ebanking. Κατά την παράδοση θα πρέπει να είστε παρών κατά την παραλαβή της παραγγελίας σας έχοντας μαζί σας την κάρτα και την ταυτότητά σας. Δεν επιτρέπεται η παραλαβή της παραγγελίας από τρίτο πρόσωπο που επιδεικνύει την πιστωτική κάρτα και επιθυμεί να πληρώσει με αυτή για εσάς. Σε περίπτωση που η παραγγελία πραγματοποιείται στα στοιχεία και για λογαριασμό εταιρείας τότε η κάρτα που χρησιμοποιείτε να είναι εταιρική. Δηλαδή να έχει εκδοθεί στα στοιχεία τη αντίστοιχης εταιρείας. Κατά την παραλαβή της παραγγελίας θα πρέπει να βρίσκεται επίσης ο κάτοχος της εταιρική κάρτας, με την κάρτα και την ταυτότητα του. Αγορά με δόσεις: Μπορείτε να αγοράσετε προϊόντα με δόσεις (έως 6) μέσω της πιστωτικής σας κάρτας. Εκτός αν αναφέρεται διαφορετικά, οι δόσεις είναι άτοκες.

• Πληρωμή με την παραλαβή της παραγγελίας στο χώρο σας (αντικαταβολή):

Πληρώστε τον συνεργάτη της εταιρείας μας, με την παράδοση της παραγγελίας σας στο χώρο σας. Η μέθοδος πληρωμής με αντικαταβολή ισχύει για όλη την Ελλάδα. Σύμφωνα με τις ισχύουσες φορολογικές διατάξεις, παραστατικά αξίας άνω των 500€ (με ΦΠΑ) προς ιδιώτες (Απόδειξη Λιανικής) και παραστατικά αξίας άνω των 500€(προ ΦΠΑ) προς επαγγελματίες/επιχειρήσεις (Τιμολόγιο Πώλησης) θα πρέπει να εξοφλούνται ΜΟΝΟ με τους παρακάτω τρόπους:

Κατάθεση/ έμβασμα σε τραπεζικό λογαριασμό
Χρέωση σε πιστωτική ή χρεωστική κάρτα

• Παραλαβή και πληρωμή της παραγγελίας σας στο κατάστημα:

Στο τελικό στάδιο ολοκλήρωση της παραγγελίας επιλέξτε στη Μέθοδο Αποστολή το «Παραλαβή από κατάστημα». Εφόσον η παραγγελία σας καταχωρηθεί έως τις 14:00 και τα προϊόντα είναι άμεσα διαθέσιμα, τότε θα είναι εφικτό να γίνει παραλαβή την ίδια ημέρα μέχρι την λήξη λειτουργίας. Η παραγγελία σας θα παραμείνει σε διαθεσιμότητα για 7 ημέρες. Η εξόφληση της παραγγελίας θα γίνει στο ταμείο του καταστήματος κατά την παραλαβή. Σε περίπτωση που επιλέξετε να εξοφλήσετε τη παραγγελία σας με πιστωτική κάρτα σας ενημερώνουμε ότι η χρέωση θα γίνει στο κατάστημα. Θα πρέπει να έχετε μαζί σας την πιστωτική κάρτα και την ταυτότητα σας (ή το διαβατήριο) κατά την εξόφληση της παραγγελίας στο ταμείο του καταστήματος.

• Πληρωμή μέσω PayPal

Επιλέγοντας ως τρόπο πληρωμής το PayPal μεταφέρεστε αυτόματα στη σελίδα του PayPal για την πραγματοποίηση της συναλλαγής και εξόφλησης της παραγγελίας. Η PayPal αποτελεί τον πιο γνωστό, ασφαλή και αξιόπιστο διαμεσολαβητή για Online συναλλαγές. Εάν δεν διαθέτετε λογαριασμό PayPal, μπορείτε να εγγραφείτε, χρησιμοποιώντας την χρεωστική ή την πιστωτική σας κάρτα ή μέσω του τραπεζικού σας λογαριασμού.

Οι συναλλαγές που πραγματοποιούνται μέσω PayPal αφορούν αποκλειστικά παράδοση στον χώρο του πελάτη και δεν συνδυάζονται με άλλους τρόπους πληρωμής. Για απορίες και πληροφορίες σχετικά με τις πληρωμές μπορείτε να μεταφερθείτε εδώ. Οι συναλλαγές που πραγματοποιούνται μέσω PayPal διέπονται από τους Όρους & Συνθήκες της υπηρεσίας PayPal. Περισσότερες πληροφορίες εδώ.

• Πληρωμή μέσω Τραπεζικού Λογαριασμού

Μπορείτε να προεξοφλήστε την παραγγελία σας σε ένα από τους ακόλουθους λογαριασμούς των Τραπεζών που συνεργαζόμαστε. Στείλτε μας το αντίγραφο της τραπεζικής εντολής πληρωμής με email, viber, whatsapp ή Telegram, αναγράφοντας τον αριθμό παραγγελίας σας ώστε να γίνει εύκολα και γρήγορα η ταυτοποίηση. Με την λήψη του αντίγραφου της τραπεζικής εντολής πληρωμής, δρομολογούμε την παραγγελία σας.

Εθνική:

GR70 0110 1380 0000 138 44086 085
138 44086 085

Eurobank:

GR68 0260 4430 0004 6020 0062 486
0026 044 346 02000 62486

Πειραιώς:

GR600 172 069 000 5069 090229 816
5069 090229 816

Φοβάμαι να πληρώσω με κάρτα

Πληρωμή με πιστωτική κάρτα

Οι συναλλαγές σας στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα προστατεύονται από ανώτατα συστήματα online ασφαλείας. Αν επιλέξετε να πληρώσετε μέσω πιστωτικής κάρτας, συμπληρώστε τα στοιχεία στην αντίστοιχη φόρμα.
Σημειώστε ότι η κάρτα θα πρέπει να ανήκει στο πρόσωπο που έκανε την παραγγελία, διότι μόνο τότε θα μπορέσουμε να σας παραδώσουμε την παραγγελία. Το ίδιο ισχύει και αν παραγγέλνετε για λογαριασμό εταιρίας. Σε αυτή την περίπτωση η κάρτα θα πρέπει να είναι εταιρική και το όνομα του παραλαβόντος να αναγράφεται στην κάρτα.

Κρυπτογράφηση SSL και ψηφιακή πιστοποίηση.

Τα οποία εγγυώνται ένα ασφαλές περιβάλλον συναλλαγών.. Η LetsEncrypt χρησιμοποιείται σε πάνω από 180 εκατομμύρια ιστοσελίδες, σε παγκόσμια κλίμακα. Με αυτή την τεχνολογία, κάθε στοιχείο που καταχωρείτε στο site μας κωδικοποιείται πριν βγεί online και σε συνέχεια διερευνάται η αυθεντικότητα του μηνύματος και του server από όπου προήρθε το μήνυμα.

Κατά τη διάρκεια της διαδικασίας της παραγγελίας τα προσωπικά σας δεδομένα (εκτός του ότι κωδικοποιούνται), παράλληλα κρυπτογραφούνται. Αν συνυπολογίσετε και την ασφάλεια του χώρου μελών, αλλά και την ελεγχόμενη πρόσβαση (firewall) όλων των επισκεπτών, η ΑΦΟΙ Καλλιμάνη ΟΕ σας εξασφαλίζει ασφαλείς συναλλαγές σε όλα τα σημεία του δικτυακού μας τόπου.

Είμαστε στον χώρο 35+ χρόνια. Από το 2015 δέν έχει υπάρξει ούτε ένα συμβάν το οποίο να αφορά την ασφάλεια της ιστοσελίδας.

Όλες οι συναλλαγές που πραγματοποιείτε διέπονται από το Διεθνές και Ευρωπαϊκό δίκαιο, που ρυθμίζει θέματα σχετικά με το ηλεκτρονικό εμπόριο καθώς επίσης και από το Νόμο περί προστασίας των καταναλωτών (Ν.2251/1994), που ρυθμίζει θέματα σχετικά με τις πωλήσεις από απόσταση.

Πότε θα μου παραδοθούν;

Κάντε την παραγγελία σας μέχρι τις 14:00 μ.μ. Δευτέρα με Παρασκευή, και θα διώξουμε την παραγγελία σας την ίδια ημέρα.

Το δέμα έρχεται την επόμενη ημέρα στον χώρο σας ή στο πλησιέστερο κατάστημα της μεταφορικής (για δύσβατες περιοχές), ενώ επίσης βγαίνει αριθμός παρακολούθησης (tracking number) έτσι ώστε η αναζήτησή του να γίνει πολύ εύκολα.

Οι ανωτέρω προθεσμίες δεν ισχύουν σε περιόδους ακραίων καιρικών φαινομένων ή απεργιών και σε κάθε περίπτωση ανωτέρας βίας, που δύναται να επηρεάσει τους χρόνους μεταφοράς.

Θα πρέπει να σας ενημερώσουμε πως είναι δύσκολο το να κανονιστεί κάποια συγκεκριμένη ώρα παράδοσης, διότι η παράδοση εξαρτάται από τον αριθμό των προϊόντων που παραγγείλατε, τις διαφορετικές περιοχές παράδοσης και το δρομολόγιο του κάθε μεταφορέα.

Μπορώ να παραλάβω από κατάστημα;

Μπορείτε να παραλάβετε την παραγγελία σας από το κατάστημα.

Για κάθε παραγγελία σας μπορείτε να επιλέξετε να εκτελεστεί με παραλαβή από το κατάστημα. Εάν η παραγγελία δέν είναι πολύ μεγάλη (αν δέν είναι άνω των €100) συνήθως χρειαζόμαστε 2 ώρες ώστε να είναι ολοκληρωμένη.

Όταν παραλάβουμε την παραγγελία και ολοκληρώσουμε την προετοιμασία της, φροντίζουμε να ενημερωθείτε στέλνοντας σχετικό email.

Η παραγγελία σας θα παραμείνει στο κατάστημα για 7 μέρες. Εάν δέν γίνει η παραλαβή μέχρι τότε, τα είδη που είχαν προετοιμαστεί επιστρέφουν στο σημείο αποθήκευσής τους.

Έξοδα αποστολής

Για οποιαδήποτε πόλη της Ελλάδας τα έξοδα για παραγγελίες έως 2kg ανέρχονται σε €5 εάν η πληρωμή γίνει με κάρτα ή με έμβασμα, και €6.50 εάν η πληρωμή γίνει με αντικαταβολή.

Για παραγγελίες που ξεπερνούν τα 2kg η επιπλέον χρέωση καθορίζεται απο την μεταφορική εταιρία. Πληροφορίες για επιπλέον χρεώσεις μπορούμε να σας δώσουμε μετά απο επικοινωνία σας μέσω τηλεφώνου, email, viber, whatsapp ή Telegram.

Άρθρο 39

Σύμφωνα με την Φορολογική Νομοθεσία, με την  τροποποίηση του Άρθρου 39Α του 2859/2000 του κώδικα (ΦΠΑ ΠΟΛ. 1150/2017 & ΠΟΛ.1052/2017) τα τιμολόγια που εκδίδουμε στους εταιρικούς μας πελάτες Επιχειρήσεις & Ελεύθερους Επαγγελματίες που είναι υποκείμενοι  σε κανονικό καθεστώς ΦΠΑ για την πώληση ανταλλακτικών δύναται να μην επιβαρύνονται με ΦΠΑ.

Υπόχρεος για την καταβολή του ΦΠΑ είναι ο αγοραστής μέσω των περιοδικών δηλώσεων ΦΠΑ.

Οι εταιρικοί μας πελάτες έχουν την δυνατότητα να μας καλέσουν ή να έρθουν στο κατάστημα για να ενημερωθούν εάν πληρούν τις προϋποθέσεις  του νόμου & τι δικαιολογητικά χρειάζονται ώστε να προχωρήσουν  στην αγορά προϊόντων των κατηγοριών αυτών.

Πληροφορίες σχετικά με το άρθρο 39α στο έντυπο που θα βρείτε εδώ

Καθυστέρηση παραγγελίας ή πρόβλημα

Η παραγγελιά σας δύναται να καθυστερήσει για τους εξής λόγους:

  • Το προϊόν έχει καθυστερήσει να σταλεί από τον προμηθευτή μας
    Για να μπορούμε να σας προσφέρουμε πολύ ανταγωνιστικές τιμές, παραγγέλνουμε τα προϊόντα μας από μια πολύ μεγάλη γκάμα προμηθευτών εγχώριων και διεθνών. Υπάρχουν όμως περιπτώσεις όπου μια παραγγελία μας μπορεί να «κολλήσει» στο τελωνείο ή στη μεταφορά του, με αποτέλεσμα να μην το έχουμε στις αποθήκες μας όταν υπολογίζουμε. Σε μια τέτοια περίπτωση, θα επικοινωνήσουμε μαζί σας για να σας ρωτήσουμε εάν θέλετε να σας παραδώσουμε την παραγγελία χωρίς αυτό το προϊόν. Το είδος αυτό θα σας το στείλουμε αμέσως μετά την παραλαβή του στις αποθήκες μας
  • Το προϊόν που παραγγείλατε έχει ήδη καταργηθεί και δεν είναι διαθέσιμο
    Ανάμεσα στους χιλιάδες διαφορετικούς κωδικούς που εκθέτουμε στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα υπάρχουν σπάνιες περιπτώσεις όπου ο προμηθευτής ξαφνικά και απροειδοποίητα ανακοινώνει ότι τα καταργεί. Στην περίπτωση αυτή θα επικοινωνήσουμε άμεσα μαζί σας για να σας δώσουμε όλες τις εναλλακτικές λύσεις
  • Σε περιόδους ακραίων καιρικών φαινομένων ή απεργιών καθώς και σε κάθε περίπτωση ανωτέρας βίας, που δύναται να επηρεάσει την μεταφορά και παράδοση της παραγγελιάς σας
  • Σε περίπτωση που είναι αδύνατη η τηλεφωνική ή/και η μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (e-mail) επικοινωνία μαζί σας (εάν παρουσιαστεί κάποιο πρόβλημα στην παραγγελία σας, είτε σε σχέση με το προϊόν είτε σε σχέση με την πληρωμή του) επειδή π.χ. τα στοιχεία σας που έχετε καταχωρήσει στην περιοχή μελών δεν είναι σωστά ενημερωμένα

Λείπει κάποιο προϊόν από την παραγγελία σας;

  • Σε περίπτωση που λείπει κάποιο προϊόν από την παραγγελία σας παρακαλώ καλέστε μας για να σας βρούμε αμέσως λύση.
  • Αν το λάθος είναι δικό μας, αναλαμβάνουμε άμεσα την ευθύνη και θα σας στείλουμε το είδος το συντομότερο χωρίς καμία επιβάρυνση.
  • Αν είναι προιόν το οποίο δεν υπάρχει αυτή τη στιγμή διαθέσιμο στις αποθήκες μας, θα σας ενημερώσουμε για το πότε το περιμένουμε και για το αν θα υπάρξει κάποια πιθανή επιβάρυνση για τη μεταφορά.
Μπορώ να κάνω επιστροφή προϊόντος;

Έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε τα προϊόντα που αγοράσατε και να ζητήσετε την αντικατάσταση τους

  • σε όλες τις περιπτώσεις στις οποίες με αποδεδειγμένη υπαιτιότητα της ΑΦΟΙ Καλλιμάνη ΟΕ πουλήθηκαν λανθασμένα προϊόντα ή προϊόντα κακής και ελαττωματικής ποιότητας (λάθος στην λήψη της παραγγελίας, στην τιμολόγηση, στην αποστολή, κατεστραμμένα κατά την μεταφορά, με κακή συσκευασία κ.λ.π.) και
  • σε όλες τις περιπτώσεις στις οποίες υπήρξε πρόβλημα / πραγματικό ελάττωμα στο προϊόν (λειτουργίας ή ποιότητας) το οποίο καλύπτει η εγγύηση του προϊόντος και εφόσον η εγγύηση έχει δοθεί από την εταιρία. Δεν εμπίπτουν στην παρούσα διάταξη προϊόντα που καλύπτονται από εγγυήσεις τρίτων όπως από τον κατασκευαστή του προϊόντος ή τον αντιπρόσωπο του.

Σε όλες τις περιπτώσεις αυτές, ο πελάτης έχει την επιλογή είτε εξ αρχής να μην αποδεχτεί την παραλαβή του προϊόντος είτε, αφού έχει παραλάβει, να επιστρέψει το προϊόν, εντός 20 ημερών από την ημέρα της παράδοσης.

Σε κάθε περίπτωση τα προϊόντα πρέπει να επιστρέφονται σε άριστη κατάσταση, στην κατάσταση που παρελήφθησαν από τον πελάτη, πλήρη και χωρίς φθορές και η συσκευασία του προϊόντος να είναι αυτή που κανονικά συνοδεύει το προϊόν και να είναι σε άριστη κατάσταση. Σε περίπτωση που δεν επιστραφούν εντός 20 ημερών τότε η εταιρία δύναται να μην αποδεχτεί την όποια επιστροφή και την αντικατάσταση. Σε κάθε περίπτωση και για όλες τις ανωτέρω περιπτώσεις το ανώτατο χρονικό περιθώριο επιστροφής για αντικατάσταση δεν δύναται να παραταθεί πέραν των είκοσι (20) ημερολογιακων ημερών από την ημερομηνία παραλαβής. Επιπλέον, για όλες τις περιπτώσεις θα πρέπει το προϊόν προς αντικατάσταση-επισκευή να συνοδεύεται απαραίτητα με όλα τα έγγραφα τα οποία συνόδευαν το προϊόν (π.χ. ΔΑΤ, Απ. Λιανικής κ.ο.κ). Πριν από κάθε επιστροφή συνίσταται να προηγηθεί συνεννόηση με το κατάστημα.

Σε κάθε περίπτωση η επιστροφή και αντικατάσταση είναι εφικτή υπό τις κάτωθι προϋποθέσεις:

  • επικοινωνήσετε την ίδια μέρα ή την επομένη εργάσιμη ημέρα με το κατάστημα
  • το προϊόν δεν έχει χρησιμοποιηθεί
  • το προϊόν συνοδεύεται από όλα τα απαραίτητα έγγραφα, που αποδεικνύουν την συναλλαγή (π.χ. ΔΑΤ, Απ. Λιανικής κ.ο.κ)

Συγκεκριμένα:

  • Στην περίπτωση που κάποιο είδος που παραλάβατε είναι προβληματικό μπορείτε να φέρετε/στείλετε το προιόν, όπου επιβαρύνεστε το κόστος της μεταφοράς. Εφόσον το προιόν εμφανίζει κάποιο κατασκευαστικό ελάττωμα, το αντικαθιστούμε αμέσως δωρεάν
  • Στην περίπτωση που σας στείλαμε λάθος είδος, σας στέλνουμε το σωστό και αναλαμβάνουμε κάθε κόστος μεταφοράς, παλιού και νέου προϊόντος
  • Στην περίπτωση που δε σας κάνει, μπορείτε να το αλλάξετε μέσα σε 20 ημέρες (με την πλήρη συσκευασία του), αναλαμβάνοντας το κόστος της μεταφοράς του σε κάποιο κατάστημα Πλαίσιο
Θέλω να ακυρώσω μια παραγγελία

Ακύρωση της παραγγελίας δύναται να γίνει στις κάτωθι περιπτώσεις:

  • Εάν έχει ολοκληρωθεί η ηλεκτρονική παραγγελία αλλά δεν έχει αποσταλεί ακόμα το προϊόν μπορείτε να μας καλέστε και θα αναλάβουμε την ακύρωσή της παραγγελιάς σας
  • Μετά την παραλαβή του προϊόντος, καλέστε μας ή επικοινωνήστε μαζί μας μέσω email, viber, whaatsapp, telegram εξηγώντας το λόγο που επιθυμείτε την ακύρωση της παραγγελιάς. Θα φροντίσουμε να σας εξυπηρετήσουμε το συντομότερο δυνατό και θα σας ενημερώσουμε για όλες τις επιλογές σας.

Για οποιαδήποτε ερώτηση σχετικά με τα παρακάτω θέματα:

  • Έχει αποσταλεί η παραγγελία μου;
  • Σε ποιό στάδιο βρίσκεται η παραγγελία μου;
  • Πότε θα παραλάβω κάποιο προϊόν της παραγγελίας μου που ακόμη δε μου έχει σταλεί;
  • Η παραγγελία μου δεν έφθασε ποτέ;
  • Ένα προϊόν λείπει από την παραγγελία μου.
  • Λείπουν συγκεκριμένα τεμάχια από ένα προϊόν.
  • Θα πάρω απόδειξη όταν παραγγείλω online?

Παρακαλώ καλέστε μας ή επικοινωνήστε μαζί μας μέσω email, viber αναφέροντας τον Αριθμό Παραγγελίας και ένα τηλέφωνο επικοινωνίας.

Προστασία, ασφάλεια και δικαιώματα.

Πόσο ασφαλείς είναι οι συναλλαγές μου;

Για να εξασφαλίσει την προστασία των προσωπικών σας δεδομένων, το Πλαίσιο χρησιμοποιεί τεχνολογία SSL (Secure Sockets Layer) με πιστοποίηση από την LetsEncrypt. Με αυτή την τεχνολογία, κάθε στοιχείο που καταχωρείτε στο site μας κωδικοποιείται πριν βγει online και σε συνέχεια διερευνάται η αυθεντικότητα του μηνύματος και του server.

Τα SSL βγαίνουν σε κλίμακες, 40-bit και 128-bit. Όσο μεγαλύτερη είναι η κλίμακα, τόσο πιο δύσκολο είναι να παραβιαστεί το κωδικοποιημένο μήνυμα. Εμείς χρησιμοποιούμε SSL 128-bit, το οποίο είναι ένα τρισεκατομμύριο φορές δυνατότερο από τα αντίστοιχα των 40-bit.

Επίσης, η ιστοσελίδα διαθέτει ψηφιακό πιστοποιητικό προστασίας από τη LetsEncrypt, έναν διεθνώς αναγνωρισμένο φορέα ψηφιακών υπογραφών με εκατομμύρια ιστοσελίδων να την εμπιστεύονται. Κάθε φορά που εισέρχεστε σε σελίδα που πρόκειται να γίνει συναλλαγή στοιχείων, παρουσιάζεται ένα λουκετάκι, που βεβαιώνει ότι η συναλλαγή σας προστατεύεται.

Τέλος, προσωπική ασφάλεια αποτελεί το password που δίνετε όταν γίνεστε μέλος στο amortiserakia.gr. Για να παρουσιάσουμε οποιοδήποτε προσωπικό σας στοιχείο θα πρέπει πρώτα να δοθεί το όνομα του χρήστη και το password. Για αυτό το λόγο, πρέπει να φυλάτε καλά αυτά τα στοιχεία για να μην κινδυνεύσουν να πέσουν σε χέρια τρίτων. Επίσης σας συμβουλεύουμε να δημιουργείτε password χρησιμοποιώντας σύμβολα μαζί με αλφαριθμητικούς χαρακτήρες.

Όλες οι συναλλαγές που πραγματοποιείτε μέσω του amortiserakia.gr διέπονται από το Διεθνές και Ευρωπαϊκό δίκαιο, που ρυθμίζει θέματα σχετικά με το ηλεκτρονικό εμπόριο καθώς επίσης και από το Νόμο περί προστασίας των καταναλωτών (Ν. 2251/1994), που ρυθμίζει θέματα σχετικά με τις πωλήσεις από απόσταση.

Πόσο ασφαλή έιναι τα προσωπικά μου δεδομένα;

Προσωπικά δεδομένα

Κατά την επίσκεψή σας στην ιστοσελίδα και προκειμένου να παραγγείλετε προϊόντα, αλλά και για να διασφαλισθεί η δυνατότητα επικοινωνίας μαζί σας ώστε να σας ενημερώνουμε για νέα προϊόντα μας, είναι πιθανό να σας ζητηθεί να δηλώσετε στοιχεία που σας αφορούν (όνομα, επάγγελμα, ηλεκτρονική διεύθυνση, ημερομηνία γέννησης κλπ.). Τα τυχόν προσωπικά δεδομένα που δηλώνετε οπουδήποτε στις σελίδες και τις υπηρεσίες του διαδικτυακού τόπου προορίζονται αποκλειστικά και μόνο για τη διασφάλιση της λειτουργίας της αντίστοιχης υπηρεσίας και δεν επιτρέπεται να χρησιμοποιηθούν από οποιονδήποτε τρίτο, χωρίς να τηρηθούν οι διατάξεις του Ν. 2472/97 σχετικά με την προστασία από επεξεργασία δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα, όπως αυτός ισχύει κάθε φορά.

Το ηλεκτρονικό κατάστημά μας λειτουργεί σύμφωνα με την ισχύουσα ελληνική και κοινοτική νομοθεσία και τηρεί με ασφάλεια τα προσωπικά σας δεδομένα για όσο χρονικό διάστημα είστε εγγεγραμμένος σε κάποια υπηρεσία τα οποία διαγράφονται μετά την με οποιοδήποτε τρόπο λήξη της συναλλακτικής σχέσης.

Τα προσωπικά δεδομένα που δηλώνετε στο ηλεκτρονικό κατάστημα χρησιμοποιούνται αποκλειστικά από αυτό ή συνεργαζόμενες με αυτό επιχειρήσεις, με σκοπό την υποστήριξη, προώθηση και εκτέλεση της συναλλακτικής σχέσης. Τα τηρούμενα στοιχεία του αρχείου δύνανται να κοινοποιηθούν στις αρμόδιες δικαστικές, αστυνομικές και άλλες διοικητικές αρχές κατόπιν νομίμου αιτήματός τους και σύμφωνα με τις κάθε φορά ισχύουσες νομοθετικές διατάξεις. Ο Πελάτης έχει, μέσα στα πλαίσια της νομοθεσίας περί απορρήτου των τηλεπικοινωνιών, τα δικαιώματα ενημέρωσης και αντίρρησης που προβλέπουν τα άρθρα 11 έως 13 του ν. 2472/1997

Οι πληροφορίες που ζητάμε απο εσάς

– Προσωπικά δεδομένα: Ο κάθε επισκέπτης μπορεί να περιηγηθεί στο ηλεκτρονικό κατάστημα χωρίς να δώσει οποιαδήποτε προσωπική πληροφορία. Θα χρειαστούμε προσωπικά δεδομένα (το e-mail σας) μόνο όταν γίνετε μέλος και προχωρήσετε σε παραγγελία προϊόντων ή εάν επιλέξετε να λαμβάνετε το ενημερωτικό μας e-mail.

– Πληροφορίες που αφορούν αγορά προϊόντων: Τα απαραίτητα στοιχεία για κάθε συναλλαγή είναι το ονοματεπώνυμο σας, ο αριθμός ταυτότητας (για να διασφαλίσουμε ταυτοπροσωπία με τα στοιχεία της πιστωτικής σας κάρτας αφού επιλέξετε να αγοράσετε μέσω πιστωτικής), ένα σταθερό τηλέφωνο, διεύθυνση (οδός, πόλη, ταχυδρομικός κώδικας), διεύθυνση αποστολής της παραγγελίας και τύπο παραστατικού (απόδειξη, τιμολόγιο). Παράλληλα, ζητάμε εθελοντικά κάποια στοιχεία όπως αριθμό κινητού τηλεφώνου (στην περίπτωση που χρειαζόμαστε να επικοινωνήσουμε άμεσα μαζί σας).

– Δεδομένα παραστατικού: Στην περίπτωση που εκδώσουμε τιμολόγιο χρειαζόμαστε το όνομα της εταιρείας, Α.Φ.Μ. και διεύθυνση της έδρας της.

Συνοπτικά, ζητάμε τόσες μόνο πληροφορίες όσες μας χρειάζονται ώστε να απολαύσετε μια ξεχωριστή αγοραστική εμπειρία: συνεπή παράδοση των προϊόντων που παραγγείλατε, ασφαλή πληρωμή της παραγγελίας σας και προσωποποιημένη εξυπηρέτηση βασισμένη στις ανάγκες και προτιμήσεις σας.

Cookies

Για να μπορούν να προσφέρουν προσωποποιημένη εξυπηρέτηση, οι περισσότερες μεγάλες εταιρείες χρησιμοποιούν αλφαριθμητικά αρχεία αναγνώρισης, τα λεγόμενα cookies. Τα session cookies χρησιμοποιούνται μόνο για να αναγνωρίσουν ότι μπαίνετε στο site, ώστε να μη χρειάζεται να σας ζητείτε password σε όλες τις σελίδες που περιλαμβάνουν συναλλαγή στοιχείων. Αυτά σβήνονται αμέσως αφού φύγετε από το site. Εμείς χρησιμοποιούμε session cookies: για να μη σας ζητάμε συνεχώς password όταν επισκέπτεστε τις διάφορες σελίδες μας, θα πρέπει να σας αναγνωρίζουμε όταν εισέρχεστε στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα.

Χρησιμοποιούμε cookies για την βελτίωση της λειτουργίας του ιστότοπου, τη σωστή περιήγηση σου, την εύκολη σύνδεσή σου και την ομαλή μετακίνησή σου στις επιμέρους σελίδες του. Παράλληλα τα cookies μας επιτρέπουν να σου παρουσιάσουμε διαφημιστικό & επιμορφωτικό περιεχόμενο σχετικό με τα ενδιαφέροντα και τις ανάγκες σου.

Επίσης, τα cookies μας βοηθούν να αναλύσουμε πώς οι επισκέπτες χρησιμοποιούν τον ιστότοπό μας, πώς περιηγούνται και που δυσκολεύονται. Με αυτό τον τρόπο μπορούμε συνεχώς να βελτιστοποιούμε τη λειτουργία του e-shop και να αντιμετωπίζουμε τυχόν προβλήματα που μπορεί να προκύπτουν. Όλες οι πληροφορίες που συλλέγονται από αυτά τα cookies είναι ανώνυμες και χρησιμοποιούνται μόνο για να βελτιώσουμε τη δική σου αγοραστική εμπειρία, τη δομή και το περιεχόμενο του website.

Τί είναι τα cookies;

Τα cookies είναι κομμάτια πληροφορίας με την μορφή πολύ μικρού κειμένου, αποθηκεύονται στον browser που χρησιμοποιείς στο PC στο Smartphone & το tablet σου (Chrome, Mozilla Firefox κλπ), βοηθώντας την αποτελεσματικότερη λειτουργία του site μας. Τα Cookies σε καμία περίπτωση δεν προκαλούν βλάβες στους ηλεκτρονικούς υπολογιστές των χρηστών ούτε και στα αρχεία που φυλάσσονται σε αυτούς. Οι πληροφορίες που αποθηκεύονται στα cookies χρησιμοποιούνται για σκοπούς αναγνώρισης & βελτιστοποίησης .

Διαφορετικά είδη cookies

1. Αναγκαία Cookies
Επιτρέπουν την εκτέλεση βασικών λειτουργιών του site, όπως την προσθήκη προϊόντων στο καλάθι την ηλεκτρονική πληρωμή και την αποθήκευση προϊόντων στη wish-list. Χωρίς αυτά τα απολύτως απαραίτητα Cookies, πλήττεται άμεσα η ομαλή λειτουργία του e-shop αλλά υποβαθμίζεται και η προσωπική σου εμπειρία πλοήγησης μιας και βασικές e-commerce λειτουργίες υπολειτουργούν.

2. Cookies επιδόσεων
Τα cookies επιδόσεων συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με το πώς οι επισκέπτες χρησιμοποιούν την ιστοσελίδα. Μας επιτρέπουν να δούμε ποιές σελίδες επισκέπτονται πιο συχνά ή μας δείχνουν εάν αντιμετωπίζουν κάποιο πρόβλημα κατά την πλοήγηση. Αυτά τα cookies δεν συλλέγουν πληροφορίες που προσδιορίζουν τον επισκέπτη. Όλες οι πληροφορίες που συλλέγουν αυτά τα cookies είναι συγκεντρωτικές και ως εκ τούτου, ανώνυμες. Χρησιμοποιούνται μόνο για να τη βελτίωση του τρόπου λειτουργίας της ιστοσελίδας.

3. Cookies λειτουργικότητας
Αυτά τα cookies «απομνημονεύουν» τις προτιμήσεις σου κατά την περιήγηση σου στο site μας, ώστε να μπορούμε να σου προτείνουμε τα κατάλληλα προϊόντα με βάση τις ανάγκες σου, ώστε να βρίσκεις πολύ πιο εύκολα αυτό που αναζητάς.

4. Cookies Διαφήμισης
Αυτά τα cookies χρησιμοποιούνται για να παρέχουν διαφημίσεις σχετικές με εσένα και τα ενδιαφέροντά σου. Χρησιμοποιούνται επίσης για την αποστολή διαφήμισης ή προσφορών που ανταποκρίνονται περισσότερο στις ανάγκες σου, με στόχο τον περιορισμό των μαζικών , ανεπιθύμητων και ανούσιων διαφημιστικών μηνυμάτων. Παράλληλα μας βοηθούν στη μέτρηση της αποτελεσματικότητας των διαφημιστικών καμπανιών.

5. Cookies Analytics
Είναι υποσύνολο των Cookies λειτουργικότητας και μας δίνουν τη δυνατότητα να αξιολογούμε την αποτελεσματικότητα των διάφορων λειτουργιών του site μας, έτσι ώστε να βελτιώνουμε συνεχώς την εμπειρία που σου προσφέρουμε.

Πιό ειδικά:

Τρίτοι προμηθευτές, συμπεριλαμβανομένης της Google, δύναται να εμφανίσουν διαφημίσεις της Εταιρίας σε ιστότοπους στο διαδίκτυο.

Τρίτοι προμηθευτές, συμπεριλαμβανομένης της Google, δύναται να κάνουν χρήση cookies για την ενημέρωσή, βελτιστοποίηση και προβολή διαφημίσεων που βασίζονται σε προηγούμενη επίσκεψη του χρήστη στο δικτυακό μας τόπο.

To amortiserakia.gr δύναται επίσης να αξιοποιήσει τα cookies από προηγούμενη επίσκεψη στην ιστοσελίδα της για επαναληπτικό μάρκετινγκ.

Οι χρήστες μπορούν να επιλέξουν την εξαίρεσή τους από τέτοια χρήση των cookies από την Google, εδώ. Μπορείτε να ρυθμίσετε τον Browser σας, να σας ενημερώνει κάθε φορά πριν γίνει η λήψη ενός cookie και να αποφασίζετε εσείς τη λήψη του ή την απόρριψή του. Σ’ αυτή την περίπτωση έχετε υπόψη ότι ενδέχεται να μην είστε σε θέση να αξιοποιήσετε όλες τις δυνατότητες του.

To amortiserakia.gr δύναται να χρησιμοποιεί τις λειτουργίες του Google Analytics για τις διαφημίσεις προβολής (π.χ., επαναληπτικό μάρκετινγκ, αναφορές εμφάνισης Δικτύου εμφάνισης Google, ενσωμάτωση του Διαχειριστή καμπάνιας Doubleclick και αναφορές δημογραφικών στοιχείων και ενδιαφερόντων).

Χρησιμοποιώντας τις Ρυθμίσεις διαφημίσεων, οι επισκέπτες μπορούν να εξαιρεθούν από το Google Analytics για διαφημίσεις προβολής και να προσαρμόσουν τις διαφημίσεις του Δικτύου εμφάνισης Google.

Εδώ βρίσκονται οι διαθέσιμες επιλογές εξαίρεσης του Google Analytics για τον ιστό.

To amortiserakia.gr συμμορφώνεται με την Πολιτική διαφημίσεων βάσει ενδιαφέροντος του Google AdWords και τους περιορισμούς για ευαίσθητες κατηγορίες και:

Χρησιμοποιεί επαναληπτικό μάρκετινγκ με το Google Analytics για διαφήμιση στο διαδίκτυο.

To amortiserakia.gr και τρίτοι προμηθευτές, συμπεριλαμβανομένης της Google, χρησιμοποιούν μαζί cookie αρχικού κατασκευαστή (όπως το cookie του Google Analytics) και cookie τρίτου μέρους (όπως το cookie DoubleClick), για την ενημέρωση, τη βελτιστοποίηση και την προβολή διαφημίσεων, σύμφωνα με τις προηγούμενες επισκέψεις κάποιων χρηστών στον ιστότοπό της.

To amortiserakia.gr και οι τρίτοι προμηθευτές, συμπεριλαμβανομένης της Google, χρησιμοποιούν μαζί cookie αρχικού κατασκευαστή (όπως το cookie του Google Analytics) και cookie τρίτου μέρους (όπως το cookie DoubleClick), για την εκτέλεση αναφορών σχετικά με τον τρόπο με τον οποίο οι εμφανίσεις των διαφημίσεών της ιστοσελίδας, άλλες χρήσεις υπηρεσιών διαφήμισης και οι αλληλεπιδράσεις με αυτές τις εμφανίσεις διαφημίσεων και υπηρεσίες διαφήμισης σχετίζονται με επισκέψεις στον ιστότοπό μας.

To amortiserakia.gr δύναται να χρησιμοποιεί τα δεδομένα από τη διαφήμιση βάσει ενδιαφέροντος της Google ή τα δεδομένα κοινού τρίτου μέρους (όπως η ηλικία, το φύλο και τα ενδιαφέροντα) με το Google Analytics.

Διατηρούμε το δικαίωμα να αλλάξουμε αυτή την πολιτική για cookies οποτεδήποτε. Παρακαλώ εντόπισε το σημείο τελευταίας αναθεώρησης στην κορυφή της παρούσας σελίδας, για να δεις πότε αναθεωρήθηκε για τελευταία φορά η παρούσα Πολιτική Cookies. Οποιεσδήποτε αλλαγές στην παρούσα Πολιτική Cookies θα ισχύσουν από τη στιγμή που η αναθεωρημένη Πολιτική Cookies καταστεί διαθέσιμη στον Ιστοχώρο.

Διαφημιστές τρίτων μερών και άλλες επιχειρήσεις που συνεργαζόμαστε μπορεί να χρησιμοποιούν τα δικά τους Cookies για να συλλέξουν πληροφορίες που αφορούν στις δραστηριότητές σου στον Ιστοχώρο μας. Δεν ελέγχουμε αυτά τα Cookies.

Δικαιώματα πνευματικής ιδιοκτησίας

Ο δικτυακος τόπος amortiserakia.gr είναι το επίσημο ηλεκτρονικό κατάστημα της εταιρίας ΑΦΟΙ Καλλιμάνη ΟΕ.

Όλο το περιεχόμενο του δικτυακού τόπου, συμπεριλαμβανομένων εικόνων, γραφικών, φωτογραφιών, σχεδίων, κειμένων, παρεχόμενων υπηρεσιών και προϊόντων αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία της εταιρίας και προστατεύονται κατά τις σχετικές διατάξεις του ελληνικού δικαίου, του ευρωπαϊκού δικαίου και των διεθνών συμβάσεων.

Απαγορεύεται οποιαδήποτε αντιγραφή, αναλογική / ψηφιακή εγγραφή και μηχανική αναπαραγωγή, διανομή, μεταφορά, downloading, μεταποίηση, μεταπώληση, δημιουργία παράγωγης εργασίας ή παραπλάνηση του κοινού σχετικά με τον πραγματικό παροχέα του Περιεχομένου του διαδικτυακού τόπου. Τυχόν αναπαραγωγή, επανέκδοση, μεταφόρτωση, ανακοίνωση, διάδοση ή μετάδοση ή οποιαδήποτε άλλη χρήση του Περιεχομένου με οποιοδήποτε τρόπο ή μέσο για εμπορικούς ή άλλους σκοπούς επιτρέπεται μόνο κατόπιν προηγούμενης γραπτής άδειας της εταιρίας ή οποιουδήποτε άλλου νόμιμου δικαιούχου των ανωτέρω πνευματικών δικαιωμάτων.

Τα ονόματα, εικόνες, λογότυπα και διακριτικά γνωρίσματα που αντιπροσωπεύουν την ΑΦΟΙ Καλλιμάνη ΟΕ ή/και το ηλεκτρονικό της κατάστημα amortiserakia.gr ή/και τρίτα μέρη συμβεβλημένα με αυτούς καθώς και τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες τους, είναι αποκλειστικά σήματα και διακριτικά γνωρίσματα της ΑΦΟΙ Καλλιμάνη ΟΕ ή/και του amortiserakia.gr ή/και των άνω τρίτων μερών και προστατεύονται από τους ελληνικούς, κοινοτικούς και διεθνείς νόμους περί εμπορικών σημάτων και βιομηχανικής και πνευματικής ιδιοκτησίας. Σε κάθε περίπτωση η εμφάνισή και έκθεση τους στην ιστοσελίδα amortiserakia.gr και στο ηλεκτρονικό κατάστημα δεν θα πρέπει κατά κανένα τρόπο να εκληφθεί ως μεταβίβαση ή εκχώρηση άδειας ή δικαιώματος χρήσης τους.